Vi har satt igang en prosjekt for å digitalisere alle våre søknadsskjema. Vi ønsker det skal være enkelt for dere å søke på våre tjenester. Derfor er vi avhengige av gode innspill fra dere. Erfaringer med skjemaer vi bruker i dag, er det noen som er for kompliserte? Er det tjenester hvor vi ikke bruker elektroniske skjemaer, som vi gjerne kan innføre dette på? Målet med prosjektet er at vi skal være tilgjenglig for dere 24 timer i døgnet, uavhengig av våre kontortider. Send inn innspillene til prosjektleder Elise Andreassen. Vi inviterer også til åpent folkemøte om dette torsdag 22.oktober kl 19.00 i Lillesalen i Hurtigrutens Hus.
Siste nyheter
- Integreringstjenesten søker boliger!
- Ekstraordinært Hadsel kommunestyre (17.11.2025 kl 17:00)
- Julemarked på Seljeveien Aktivitetssenter
- Nominer til Frivilligprisen 2025!
- Kommunedirektør presenterer forslag for budsjettet 2026-2029
- Presentasjon av styringsdokumentet 2026 – 2029/Budsjett 2026
- Hadsel kommune søker lokaler til kommunal barnehagedrift
- Informasjon om sprengningsarbeid (Melbu – Fjellveien)