Vi har satt igang en prosjekt for å digitalisere alle våre søknadsskjema. Vi ønsker det skal være enkelt for dere å søke på våre tjenester. Derfor er vi avhengige av gode innspill fra dere. Erfaringer med skjemaer vi bruker i dag, er det noen som er for kompliserte? Er det tjenester hvor vi ikke bruker elektroniske skjemaer, som vi gjerne kan innføre dette på? Målet med prosjektet er at vi skal være tilgjenglig for dere 24 timer i døgnet, uavhengig av våre kontortider. Send inn innspillene til prosjektleder Elise Andreassen. Vi inviterer også til åpent folkemøte om dette torsdag 22.oktober kl 19.00 i Lillesalen i Hurtigrutens Hus.
Siste nyheter
- Allemannsretten – rett til fri ferdsel og opphold
- Nå kan frivillige organisasjoner søke momskompensasjon
- Varsel om helgearbeid i Markedsgata – 24. og 25. mai
- Innbyggerappen Civis bytter navn
- Gåsetelling i Hadsel
- Funn av legionella på Riarhaugen og Thodebo
- Takknemlighet og anerkjennelse: Hadsel kommune feirer sine langtidsansatte
- Hadsel kommunestyremøte (15.05.2025)