Vi har satt igang en prosjekt for å digitalisere alle våre søknadsskjema. Vi ønsker det skal være enkelt for dere å søke på våre tjenester. Derfor er vi avhengige av gode innspill fra dere. Erfaringer med skjemaer vi bruker i dag, er det noen som er for kompliserte? Er det tjenester hvor vi ikke bruker elektroniske skjemaer, som vi gjerne kan innføre dette på? Målet med prosjektet er at vi skal være tilgjenglig for dere 24 timer i døgnet, uavhengig av våre kontortider. Send inn innspillene til prosjektleder Elise Andreassen. Vi inviterer også til åpent folkemøte om dette torsdag 22.oktober kl 19.00 i Lillesalen i Hurtigrutens Hus.
Siste nyheter
- Vil du bli barnehagelærer eller lærer?
- Rødt farevarsel for snøskred og flere andre farevarsler i Hadsel – 12., 13. og 14. januar.
- Søke om nydyrking
- Søknadsfrist 1. februar! Tilskudd til ledsagertjeneste ved ferie- og fritidsreise
- Trenger du råd og veiledning fra NAV?
- Pressemelding – Vesterålen Interkommunale Legevakt: Oppfølgingsarbeid etter tilsyn fra Statsforvalteren
- Test av Nødvarsel
- Oppdatering vedrørende trafikkulykke på Lofast i Hadsel.