Vi har satt igang en prosjekt for å digitalisere alle våre søknadsskjema. Vi ønsker det skal være enkelt for dere å søke på våre tjenester. Derfor er vi avhengige av gode innspill fra dere. Erfaringer med skjemaer vi bruker i dag, er det noen som er for kompliserte? Er det tjenester hvor vi ikke bruker elektroniske skjemaer, som vi gjerne kan innføre dette på? Målet med prosjektet er at vi skal være tilgjenglig for dere 24 timer i døgnet, uavhengig av våre kontortider. Send inn innspillene til prosjektleder Elise Andreassen. Vi inviterer også til åpent folkemøte om dette torsdag 22.oktober kl 19.00 i Lillesalen i Hurtigrutens Hus.
Siste nyheter
- Kul på veggen på 65+ dagen
- Velkommen til pårørendeskole for pårørende til personer med demens.
- Tilskudd til Inkludering av barn og unge 2025
- Midlertidig stenging av Ranværingsgata
- Søknadsfrist for produksjonstilskudd og RMP
- Fellestjenesten – Servicetorget holder stengt mandag 7.oktober
- Velkommen til åpningsfest av innbyggerappen CIVIS
- Temadag “65+” 10. oktober – Hvordan legge til rette for en god alderdom